[Epitesz-barkacs] medence fertotlenites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 1., P, 00:01:27 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> mondás járta „Ki a Duna ( Tisza, Gellért, Fedett, stb ) vízét issza,
> saját vízét issza vissza.”

Nem erre gondoltam, hanem arra, hogy nem tud mindenki feltétlenül úszni, tehát
iszik, ha akar, ha nem. :-)

Amikor régebben a balatonban úszkáltam, mindig igyekeztem bemenni jó messze a
parttól, jó hosszú időre, és ha megszomjaztam, simán ittam a vízből. Akkor is,
ha a parton többezren voltak benne a közelben. Marha nagy a hígulás.

> beperelték a kiadót, helyesbítésre kötelezték a lapot :-)
> A méretes fennforgás hatására a lap helyesbített:
> .. nem a saját vizét issza vissza...

:-))