[Epitesz-barkacs] pusztult indirekt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 2., Szo, 17:23:38 CEST

egy pár éves olasz  indirekt  tartályt  találtam,

persze gondoltam, hogy nem véletlenül dobták el,
de csak valami könnyen megbarkácsolható banális hibára
(tehát pl. hozzáférhető) "vágytam"

alul-felül lefejeltem, maradt a tartály hengeres törzse és
benne 10m  3/4-es cső spirál alakban

belülről  kék  zománcos, de néhány foltban zománchiány,
főleg a spirálison
és az egyik zománchiányos helyen sz.rrá volt rohadva,
0.2 bar túlnyomásnál tűhegynyi spriccelés

3bar-nál már felhasadt a luk, és már ömlik

villanyhegesztésnél egy ívhúzásnál a megszűnt
1 forintos méretű lukká  "gyarapodott".
kérdésem:

kb 5év alatt az indirekt tartályok ennyire tönkremennek?
vagy csak ez volt annyira vacak?

nem mintha holnap szaladnék egy indirekt tartályért,
de ha ennyire javíthatatlan (pl. szét nem szerelhető)
akkor talán érdemes lenne elfelejtenem :-(

al