[Epitesz-barkacs] pusztult indirekt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 2., Szo, 19:31:14 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.10.02. 17:27:09 +2h-kor írta:

> Ha mindenütt befogta volna a zománc, semmi baja se lett volna.
> Bele nem látni, tehát vásárláskor nem tudni. Azért nem jellemző.
>
> Lehet venni koracél tartályt arany áron, de olyan is lukadt már ki
> pontkorrózió miatt.

lassan kezdem látni, hogy maradok a 120literes hajdú bojlernél

az alját szoktam lefejelni, a tetején levő dugót kiszedem, és
behegesztek egy menetes csonkot,
és felfordítom
így felül teljesen nyitott, alulról a menetes csonk, oldalán a
hőszigetelés fent marad addig, amíg nem kell javítani

ha lesz esetleg hőcserélő spirál is, akkor felülről tudom
belelógatni, ha javítani kellene, akkor ki is lehetne emelni

addig pufferelés lesz, és a tágulási tartály szintjére lesz
beszintezve