[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Okt. 3., V, 14:19:46 CEST

Erdos Zoltan írta 3 Oct 2010  12:12 levelében:
> arrol nem is szolok, hogy a ma epulo, vagy nagyfelujitott epuletek
> hanyadaban gondolnak erre?
Annyit tudtam tenni az ugy erdekeben, hogy egy csillagponttol kulon
cso taplalja a wc-tartalyokat, vagyis azokba kerulhet akar szurke viz
is.
A tetorol egy pontba gyujtom ossze az esovizet, jelenleg onnan folyik
el. Ide akar tehetek is majd tartalyt, hogy felfogjam.
Erdekes lenne kiszamolni - meg nem alltam neki - hogy pl. Budapesten
mennyi az atlagos evi csapadek. Ez adna a tetorol gyujtheto viz
mennyiseget. kb. 140 m2 vetuleti felulettel szamolva ez X m3 evente,
amit wc-oblitesre, locsolasra lehetne hasznalni.

Be kellene ruhazni egy tartalyt beasassal egyutt es egy hidrofort,
aminek utana meg energiakoltsege, elettartama, fenntartasa is van.
Hasrauteses alapon meg sokaig nem erne meg.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu