[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 3., V, 15:38:28 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.10.03. 14:19:46 +2h-kor írta:

> Erdekes lenne kiszamolni - meg nem alltam neki - hogy pl. Budapesten
> mennyi az atlagos evi csapadek. Ez adna a tetorol gyujtheto viz
> mennyiseget. kb. 140 m2 vetuleti felulettel szamolva ez X m3 evente,
> amit wc-oblitesre, locsolasra lehetne hasznalni.

http://teo.elte.hu/minosites/ertekezes2009/csapak_a.pdf

44. oldal alján Buda  600mm éves csapadékkal számolva

legalább 84m3 de ebben az évben már akár 100m3 is lehetne

ez a doktori értekezés a "lakossági csapadékgyűjtés" témájával foglalkozik,
szóval a blikknél pontosabbnak lehet tekinteni, de még én sem olvastam végig