[Epitesz-barkacs] pusztult indirekt

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Okt. 4., H, 03:08:00 CEST

Majd nézd meg 1 év után azt a kádat, aztán mérd fel, hogy a
megtisztítása milyen környezeti terheléssel jár. Közbevetés: kinek
lesz gusztusa abban addig fürödni? És ha a tisztítást nem 1 év letelte
után, hanem folyamatosan végzed, még rosszabb lesz az eredmény. Ex
has.

Másik: WC kagylótól függően ugyan, de a leöntés, ha nem elég
technikás, mindjárt lábmosással is jár. Ezt én nem tudom járulékos
haszonnak tekinteni. És bármennyire is begyakoroltam, nem leszek
mindig olyan fitt, hogy az ilyen baleseteket elkerüljem. Persze, ha
maradt abban a kádban még annyi víz, hogy a szaros lábamat megmossam

Üdv
pi