[Epitesz-barkacs] VIZ ALATTI WELLNESS BICIKLI

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 4., H, 09:44:04 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én már bringáztam derékig érő vízben. Majdnem lehetetlen.

Lehet, hogy kicsit lejjebb süllyedve már megint ment volna. :-)

Amúgy van valami igazad. A duna árvízkor errefelé ki szokott lépni a dunaparti
sétáló útra egy-egy szakaszon. Mivel korlát is van, jól látszik, honnan kezdődik
rendesen a duna. Volt egy ilyen alkalommal egy emberke, aki biciklivel végig
akart menni. Amikor már a fél kerék a vízben volt, meggondoltam magát, és
visszafordult, pedig a korlátvasakból látszott, hogy arrébb se lesz már mélyebb
sokkal. Nem értettem, miért fordult vissza, látszott, hogy sportos fajta ember,
de ezek szerint amellett, hogy talán nem volt valami meleg a víz, marha nehéz
lehetett a bicajozás. Nem lehet, hogy ha egyszerűen csak nagyon lassan akar
valaki menni, akkor minden redben lesz?