[Epitesz-barkacs] VIZ ALATTI WELLNESS BICIKLI

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 4., H, 10:37:11 CEST

vajk fekete wrote:
> amint a labad alul beleer a vizbe, baromi nehez lesz hajtani. a
> viznek oriasi a kozegellenallasa a levegohoz kepest. ahogy megy bele
> a labad a vizbe, erzed hogy durvan lassulsz, mert a labad szinte
> nagyobb ellenallas mitn amit segit hogy tapossa a pedalt.

Ezt simán el tudom képzelni, mert elég sokszor gyalogoltam be régen a balatonba.
Később ezt abbahagytam, már egész sekély vízben is inkább úsztam vagy úszó
pozícióban rugaszkodtam.

Szóval a hagyományos bicikili helyett valami egész más alkalmatosságot lehetne
elképzelni, amiben a test hosszában áll, és nem kereket, hanem propellert hajt a
kis átmérőjű körön pedálozás.

Ki lehetne ezt optimalizálni. Pl lehet olyan gönc a lábon, amitől az előre-hátra
mozgatás kis ellenállásba ütközik csak.