[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 4., H, 22:43:15 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> tegyuk fel, hogy nem kotod be... de hova vezeted el ?

Azért ezen a bolygón régóta esik az eső. A talaj el szokta szívni, vagy
valamerre le tud folyni.

Ebben az utcában az a módi, hogy ami az úton hömpölyög, az az út mentén
létrehozott, kikövezett árkokba folyik erre kialakított kifolyókon, ahol sok-sok
m3 tud hirtelen felhalmozódni, aminek aztán van ideje elszivárogni a talajba.

Tőlem (az udvarról) semerre se folyik el víz, itt szivárog el.

Probléma ott van, ahol eleve majdnem fent van a talajvíz, vagy fent is van a
felszínen (belvíz). Ha itt bárki a csatornába vezeti az esővizet, ott nagyon
cikis helyzet tud kialakulni: az utcán hömpölyög a fekália. Ugyanígy, ha
emésztőgödröket önt el a víz, és annak tartalma kijut... Mivel ez egy másik
szakterület, nekem halvány lila finn gombom (ala Hofferek) sincs arról, hogy ezt
a szitut hogy kell szakszerűen kezelni.