[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 5., K, 11:14:36 CEST

Kormos Imre wrote:
> De a lugos anyagból készült tégla meg cserébe nem salétromosodik....

Mit mondjak, nem igazát tudom, mit is jelent a salétromosodás, de azt tudom,
hogy sósavval szokták kezelni. Szóval lehet, hogy lúgos dolog az.

> ui: egyébként nagyon nem lehet az radioaktiv, hisz ez "csak" maradéka
> a kitermelt "földnek", meg ha erősen radioaktiv lenne, akkor nem
> hagynák ott fedetlenül azokat a tározókat. Szerintem..

Nem nagyon radioaktív, tehát lehet élni büntetlenül a közelében, de annyira
igen - mondta a tv-ben az illés zoltán, aki tutira nem maga találta ki, hanem
mondták neki -, hogy ha ennek a porát belélegzik, és a tüdőben lerakódik, akkor
már tud bajt csinálni.