[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 5., K, 13:47:59 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én egy másikat. Most, hogy gyakorlatilag széthullott, megsemmisült a

Gyanús, hogy még számos ilyesmit fognak az emberek legyártani. A probléma onnan
fog kezdődni, amikor ezek halál komolyan megjelennek a médiában.

Hihetetlen, hogy ezek a hiénák mennyire szeretnek kavarni. Kb 1 órája megjelent
a hír, hogy újabb gátszakadás történt ugyanott. Az emberek ide-oda menekültek,
fel az akárhová, meg most aztán már az utolsó fűszálat is kitelepítették...
aztán kis idő múlva kiderült, hogy vaklárma. (Különben is, már nincs mi
kifolyhasson onnan, de ez mellékes, a logika az ilyenkor egyáltalán nem számít.)