[Epitesz-barkacs] vorosiszap Re: szurkeviz volt pusztult indirekt

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2010. Okt. 5., K, 14:07:56 CEST

   Én úgy tudom, hogy ez a technológia mellékterméke, tehát
nem kerül további felhasználásra. Az infó onnan van, hogy idén
nyáron készítettünk egy kísérleti berendezést, amivel ezt a vörösiszapot
semlegesítették volna, mert a semlegesítéssel nyert anyag meg - állítólag
- a téglagyártás alapanyaga. A kísérlet (próbaüzem) még nem
történt meg tudomásom szerint.

    Üdv.: Horváth Zsolt