[Epitesz-barkacs] TV bajom van

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Okt. 5., K, 15:24:18 CEST

Hali!

Szerintem találomra nem érdemes nagyon tekergetni a dolgokat. Ha csikos,
akkor az nem hiszem, hogy fókusz probléma, hanem szinte bármi más is lehet.
Tovább lehet, hogy ami fókusz problémának nézel, az valójában konvergencia
probléma (szétcsúsznak a színek egymástól), ahhoz meg mást kell tekergetni.

Fotót nem tudsz adni a jelenségről?

Szabolcs