[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 6., Sze, 00:37:18 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.06. 00:03:45 +2h-kor írta:

> valakik korábban jelentős szakmai hibát vétettek. Más kérdés, hogy ez
> ráhárítható-e bárkire.

a pintér (a mostani nem tudom melyik miniszter) mondta, hogy 2 hónappal
ezelőtt
ellenőrizték a gátat, és akkor nem találtak semmi hibát.

egy gátszakadás előtt viszont "szakmai" előjelek szoktak lenni, ha hónapokig
magas a vízszint, szóval hamar fognak találni valakit, aki "elviszi a balhét"

> Asszem ott fognak valakit megfogni, hogy a papíron valamekkora tározói
> engedélyt
> szereztek, a kifolyt lé meg sokkal több, többszöröse ennek. Ahogy
> számolgattam
> (ami persze lehet hülyeség is), a többlet nem származhat csapadékból.

a gátakon előtte már korábban repedések, csúszások, stb
szoktak lenni...