[Epitesz-barkacs] CK forgácslap süllyesztett csavar

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2010. Okt. 6., Sze, 11:04:40 CEST

Én már szinte mindenhez gipszkartoncsavart használok.
(Például most raktam össze 7 m-nyi komódot bútorlapokból, szintén ilyen
csavarból)
- kicsi a magátmérője -> nem kell előfúrni
- széles a menet lapja -> jól fog
-  magas a menetemelkedés -> ez mondjuk nem tudom, jó-e, de még nem
tekeredett ki egy sem
- fekete -> nem tudom mi ez a felületkezelés rajta, de nem rozsdásodott
eddig, és mivel nem olyan fényes-csúszós mint a sárgára felületkezeltek,
talán jobban tapad..
- olyan a fej kúpossága, hogy nyomatékhatárolt csavarbehajtóval meg tudom
állítani ugy, hogy kb 0.5 - 1 fordulatot kell kézzel továbbtekernem, hogy
sikban legyen a feje
	(ez persze fában nem biztos hogy ilyen pontosan megy, mert az nem
olyan homogén anyag, mint a bútorlap)..
KI