[Epitesz-barkacs] GyorsepĂ­to FaforgacslapCsavar

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 6., Sze, 20:26:46 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.06. 19:05:54 +2h-kor írta:

> Bár nem tudom, mi az a pz2, de gondolom valami kereszthornyos dolog.
>
> Van két olyan is, ami nem igényel különösebb tengelyirányú nyomást.
> AZ egyik a torx, ami a hatszögletes csillag alakú bemélyedés, a másik az

a faluban ilyen facsavart még nem láttam :-(

2010.05.21 - Új termék: TORX-os faforgácslapcsavar. TORX-OS
FAFORGÁCSLAPCSAVAROK. Tájékoztatjuk Partnereinket, hogy megkezdtük az alábbi
TORX-os ...
www.koelner.hu/

ha tényleg ennyire új, akkor nem is csodálkozhatok... :-(

> imbusz.
> Persze van háromszög is, de az ritkább.
>
> Ezekhez szintén mágneses csavarhúzószárba rakott bit, és lehet bűvészkedni.

köszi, akkor (legalábbis a nehezen behajthatósokhoz) lesz ilyen is
(az árak is befolyásolnak)