[Epitesz-barkacs] gombakku regener

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 7., Cs, 14:17:24 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.10.07. 12:25:47 +2h-kor írta:

> Enyémben sem működik már az elem, de ha bedugom, attól még működik a
> mérő, csak kihúzáskor elfelejti.

ha bent van a gyengülő elem, akkor mér és tárol, de a gyenge elem
miatt az LCD kijelző "vak",

ha a leírásod alapján elem nélkül bedugtam, akkor nem tárol adatokat,
de az LCD kijelző "vaksága" is megjavul :-(

a magyar nyelvű gyári leírásában viszont nincs róla szó, hogy elem nélküli
mérésre is alkalmas lenne, azzal kezdődik a leírása, hogy az első
használatba vétel előtt a gombelemen levő műanyagfóliát ki kell
emelni, hogy a gombelem aktivizálni tudja az elektronikáját

egy hülye laikus ebből azt szűri ki, hogy a gombelem léte nagyon fontos :-(