[Epitesz-barkacs] vorosiszap megint

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Okt. 8., P, 14:32:56 CEST

bennem az fogalmazódott meg, hogy ez az egész szándékos volt.

ugyanis, a cég már a veszteségessé vált egy ideje, pedig az alumínium
szerintem nem egy veszteséges üzletág, főleg ha bánya is tartozik hozzá.
valószínűleg megint fillérekért akarják eladni az egészet.

az új vevő azt mondta rendben van de nekem kevés az a tároló ami ott van,
hova lehet építeni ? sehova....

erre kitalálták, hogy kiöntik a két falut és mivel már ott úgyis szennyezett
a terület így rehabilitáció címén megszerzik azt is, persze fillérekért,
aztán építgetnek ezt-azt meg kicserélik a földet és a szennyezettet meg
berakják az új tározó aljába aztán el van intézve a dolog és tovább
folytatják immáron az új tulajdonos(ok) amit az elődeik elkezdtek.

és ki a felelős.... majd találnak 1-2 szerencsétlen hülyét aki néhány
millióért elviszi a balhét esetleg le is ül 1-2 évet érte és kész, a
milliárdos tulajdonosok meg jót röhögnek a markukba, és készülnek az újabb
zsiványságokra.

ha az gát tényleg annyira rossz lett volna akkor a töréseknél már el lett
volna színeződve a talaj de teljesen más színű volt mint a vörösiszap.
azt is elképzelhetőnek tartom, hogy egyszerűen néhány befúrt robbanó
töltettel meggyengítették a gátat, aztán utána a belsőnyomás meg elintézte a
többit.

zsolt