[Epitesz-barkacs] gombakku regener

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 8., P, 15:24:53 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hát ezek szerint nagyon rá kell figyelni, hogy valóban
> költségtakarékos-e a a tesco

Ez azért nem olyan problémás. Ha az alternatíva az lenne (nekem), hogy elautózok
az orczyhoz, akkor a teszkó a jó megoldás, ha eleve ott járok. 300Ft-ból még
villamosjeggyel se jutok el, és az időről még nem is beszéltem. Itt meg csak
leveszem a polcról.

Amikor én vettem, akkor meg akció volt, és 300Ft-ért adtak minden ilyesmit,
beleértve a CR2032-t is. Vettem ilyet is, de lehet, hogy kár volt, mert sokáig
nem fogom felhasználni.

> nekem egy  24órás félóránként mérő cucc 12óra használat után
> 10 / 5 vérnyomást mért :-)  amikor kezdetben 200/100 -at mért

Hú, az helyből szar lehetett.

Érdekes tapasztalat viszont: ez a 200 körüli felső érték simán előáll, ha az
ember amúgy jó vérnyomással bír, de épp meghajtja magát, mint zinger a
varrógépet, tehát lihegés ezerrel... Ilyet mértem a múltkor, miután felmentem kb
50-100m magasságra (nem tudom, mert nem tudom megmérni, a villamostól a törley
mauzóleumig.

Aztán utánaolvastam, hogy ez bizony normális. Érdekes viszont, hogy az alsó
érték 80-90 között maradt. Tehát a különbség fölé ment a 100-nak.