[Epitesz-barkacs] vorosiszap megint

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Okt. 11., H, 21:45:36 CEST

2010.10.11. 21:19 keltezéssel, Mágus Bérprogram Demo  írta:

> a ma esti kékfény elemezte, hogy ez a tettes
> a legvégén már nem is lesz  tettes :-(

Nem lesz tettes, akit fel lehet négyelni, vár fokára tűzni, ahogy az
egyszerű zemberek gondolnák. Itt egy egész rendszer hibázott, nem egy
láncszem vagy fogaskerék. A legtöbb, amit tehetünk a jövőre nézve, hogy
becsületesen kivizsgáljuk, és legközelebb nem csinálunk többé ilyet,
illetve megakadályozzuk, hogy "ők" meg "ezek" csináljanak.