[Epitesz-barkacs] vorosiszap megin

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Okt. 12., K, 13:08:23 CEST

en azt nem ertem, hogy miafenet keres egy lakopark meg egy sorhaz devecseren???

a szetment hazak csaladi hazak, tyukollal, gazdasagi epuletekkel. nem eleg
tragedia a falunak es az embereknek hogy tonkrement a hazuk, az egesz eletuket
is tonkre akarjuk tenni azzal, hogy olyan beepitest hozunk letre, ami oda nem
valo, ott soha nem volt, es ami total alkalmatlan az emberek eletmodjahoz? nekik
nincs am szaritos mosogepuk, es emeleten sem laktak soha eletukben.

anno lattam csarodan amit csinaltak. az profi melo volt. modern anyagokkal es
technologiaval, arvizallo modon, de pont olyan hazakat epitettek, mint amilyenek
voltak es vannak a faluban. ott setalva fel sem tunik azonnal, csak hogy milyen
szepen ujszeru allapotuak a hazak. aztan kezd gyanus lenni, hogy ugyanazt latod
mint 4 perce. Mert kb 10 tipusterv alapjan epitettek legalabb 40 hazat, es van
ismetlodes. de nem zavaro. teljesen odaillo hazak, es pont olyan eletmoddal
lakjak oket mint elotte.

vajk