[Epitesz-barkacs] motoros gurulos utcai autobejaro kapu

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Okt. 12., K, 14:52:39 CEST

>amikor nyitva a kapu, akkor eltakarja a szemelykaput?
igen.

>masik vegenek tetejet a megvezetes, viszont ez a 4.6x2m szerkezet mozog
>annyit, hogy a zar feloli felso sarka libeg mint allat, nem talal a
>helyere.

ahha, ez nagyon is elképzelhető....

az előbb rosszul írtam, nem 40*60, hanem 50*90-es 5m vastag
zártszelvényem van 2 db 3 méteres, ebből akarom az alját.
a kettő van majd 100 kg, és erre építenám fel 40*60 zártból a többit
ez be tudna lengeni ?

>anyumnal kb 40-es szogvas van.
>azert jo, mert nincs benne a betonban egyaltalan, a szelere hegesztett igen

láttam a szögvasas megoldást is, de az olyan élesnek látszik és ezért
akartam elkerülni.

>viszont a betonba beleul a cso, az tokre rossz. bemegy ala a viz es
> - felfagy. ezert megy szet a beton is
> - szetrohad a cso alja.

de ez eléggé meggyőző:

láttam egy robosztus kapu megoldást az csöves :)
ott kb. 50-es cső lehet és rajta 2 db kb. 15 cm-es kerék.
emlékeim szerint 6-7 éve készült, de a mai napig nem fagyott szét semmi és
még nem láttam, hogy javították volna.

>Szerintem a vascsövek ára ingyen van, a cső nem olcsó. :-)
jól van na...:) ettől még aki akarja az megérti :)

minek adjak érte ki pénzt ha itthoni cuccból megcsinálható

zsolt