[Epitesz-barkacs] motoros gurulos utcai autobejaro kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 12., K, 14:56:43 CEST

vajk fekete wrote:

> viszont a betonba beleul a cso, az tokre rossz. bemegy ala a viz es
>  - felfagy. ezert megy szet a beton is
>  - szetrohad a cso alja.

Ez ellen lehet védekezni. Ha a cső be van kötve a betonba, akkor amikor kész,
már megszáradt, akár festékkel, akár szilikongumival, akár bitumenszármazékkal
meg lehet kenni a beton és a cső között, hogy oda ne tudjon bejutni a víz. Ha
elég híg az a valami, az maga befolyhat oda. Pl hígra oldott FBS, aztán kívülre
már lehet kartusos trutyit is kinyomni.

Nekem viszont nem szimpatikus sehogysem ez a bármin és bármilyen kerékkel is
gördülő kapu. Ami érdekelne, hogy úszókaput hogy lehet olyanra csinálni, hogy
legyen neki személybejáró része. :-) Már agyaltam rajta keveset, de nincs
ötletem. Én persze nem ilyen majdnem 5 méteresben gondolkodok.