[Epitesz-barkacs] motoros gurulos utcai autobejaro kapu

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2010. Okt. 12., K, 15:32:21 CEST

Szerintem itt nem a kapu csavarodása a gond, hanem a hosszú erőkar miatt nem
tudod olyan pontosan, de még csusztathatóan rögziteni a másik oldalon, felöl
a kaput.
Ha itt 1-2 mm-t kotyog, akkor a túlsó vége már  bő centiket fog akkor is, ha
a kapu maga semmit sem csavarodik.
Inkább a zár oldalon kellene megfogni a kaput, becsukódás közben.
Ha van egy 5-10 cm hosszú kicsit szétnyitott bevezető a kapunak valahol a
fele táján, vagy az alsó harmadánál, a felső megvezető meg ennél 3-4 cm-el
rövidebb, akkor az alsó szépen be kell hogy vezesse a kaput a felsőbe, alul
meg sokkal kisebb a kapu kilengése.
Na, ezt rajzolni egyszerűbb lett volna...
KI