[Epitesz-barkacs] motoros gurulos utcai autobejaro kapu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 12., K, 17:05:16 CEST

Kormos Imre wrote:

> vannak alkatrészek tolókapukhoz, érdemes megnézni ötletlopás miatt.

Sőt, ezeket célszerű megvenni, nem kell mindent megkísérelni otthon legyártani.
Ismerős csinált úszókaput nálam szerényebb technikai felszereltséggel, és
állítólag tök jól sikerült neki. (Még nem láttam.)

Csak neki, mint főállású nyugdíjas, van is rá ideje, én meg vagy alszom, vagy
melózok, vagy leülök ide pihenni, aztán megyek vissza melózni vagy aludni. :-)