[Epitesz-barkacs] Sütőlap indukciós főzőlaphoz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 22:58:30 CEST

Merlin Power wrote:

> Indukciós főzőlaphoz keresnék rátehető fémlapot (sütőlapot), amelyen
> egy v. két főzőzónát lefedve lehet sütni húst, rántottát, egyebeket.
> Ismer valaki ilyent?

Ilyen célút nem, de javaslom, hogy ne vékony anyag legyen.

Amikor megvettem az induciós rezsót, kipróbáltam, hogy rátettem egy másfeles
vaslemezt. Nagyon gyorsan felizzott. Örülhetek, hogy nem sérült meg a
kerámiaszerű felület.

Szóval olyasmit keress, ha már ezt szeretnéd, ami alul vas, feljebb valami
jobban hővezető rész, pl alu, vagy az egész vas, de jó vastag legyen, hogy nagy
legyen a hőkapacitása.

Én inkább jókora serpenyőt keresnék.

Sajnos az indukciós rezsók, főzőlapok melegítőzónái nem valami marha nagyok.
Tehát, ha pl felrakom a teflon serpenyőt, aminek van vagy jó arasznyi az alja,
először közép tájon egy kb 8-10 centis darabon fog sercegni pl a hagyma. Pedig a
tekercse szintén jó arasznyi átmérőjű (már szedtem szét).