[Epitesz-barkacs] Sütőlap indukciós főzőlaphoz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 23:15:31 CEST

Merlin Power wrote:

> Egyáltalán, készen lehet ilyesmit kapni?

Ezt nem tudom.

> Az van - akkora, amekkora lefedi a főzőzónát.

Van, sőt, sokkal nagyobb is van. Nekem pl van egy, ami lábas-szerű, teflon ez
is, és van neki üveg fedője is. Ennek az alja belül 24 centi átmérőjű, sík a
belső magassága meg 8 centi.

A másik edényem vokszerű, de a közepén van egy 19centi átmérőjű sík rész
(szintén belül mérve), a belső magassága ennek is 8 centi, de a pereménél a
belső átmérő már 28 centi.

> De olyat szeretnénk, amelyik  több főzőzónát is letakar.

Hát ez jó nagy lesz! Ha bármilyen öntöttvas sütőlapot találsz, aminek sík az
alja, és ilyen nagy, azt fogja tudni melegíteni. Mintha láttam volna valahol
ilyesmit, aminek felül hullámos volt a felülete, gondolom valami sülthúsokhoz
találták ki. Ha a nevét is lehetne tudni, könnyen rá lehetne keresni.

Ez azért jó nagy lehet, mondjuk 30x50 centi, vagy 25x40 minimum, nemde?

Nem túl rég volt valami akció a metróban, ahol egy tizesért lehettet kapni 260
fokig melegítő dupla indukciós főzőlapot. Ha előbb látom, azt vettem volna, nem
a szimplát, ami csak 220-ig melegít elvileg. (Na jó, én kiheréltem, most már
nincs hőfokkorlát. :-) )