[Epitesz-barkacs] Sütőlap indukciós főzőlaphoz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Okt. 14., Cs, 11:35:32 CEST

ontottvas tepsi?

________________________________
From: Merlin Power <pmerlin.ml at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Wed, 13 October, 2010 23:04:12
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Sütőlap indukciós főzőlaphoz

2010/10/13 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>

Merlin Power wrote:

>Indukciós főzőlaphoz keresnék rátehető fémlapot (sütőlapot), amelyen

Ilyen célút nem, de javaslom, hogy ne vékony anyag legyen.

Egyáltalán, készen lehet ilyesmit kapni?

Szóval olyasmit keress, ha már ezt szeretnéd, ami alul vas, feljebb valami
jobban hővezető rész, pl alu, vagy az egész vas, de jó vastag legyen, hogy nagy
legyen a hőkapacitása. Én inkább jókora serpenyőt keresnék.

Az van - akkora, amekkora lefedi a főzőzónát.
De olyat szeretnénk, amelyik  több főzőzónát is letakar.

Kösz:
    Laci