[Epitesz-barkacs] fagyallo gipsz

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Okt. 14., Cs, 21:34:51 CEST

2010.10.14. 21:24 keltezéssel, Zsolt írta:

> ok, mit értesz kellősítés alatt ?
> mi az a mélyapaozó (mélyalapozó ?)

A kettő ugyanaz. Igen, alapozó :) Lehet kapni, én ceresitet használtam
amikor kellett

> egyszerű cement lével lekenem és kész ?

Azt szerintem ne, nem fog megkötni, csak kikapja az alap a vizet a
kenetből és ott marad, megszárad, nem megköt. Mondom, az lesz a legjobb,
ha befurkálsz ferdén, bedugdosol a lyukakba vasakat meg szegeket, és
viszonylag sűrű, fandli spaklival dolgozható cementes homokkal teszed be
a cuccokat.