[Epitesz-barkacs] csoellenallas Re: percenkent 7,3 liter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 16., Szo, 06:06:30 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nálam ez akár 30% is lehet a "levivés" :-) , mert   pl. akác tüzifa
> helyett fahulladék :-(

Az csak kevés állhat a rendelkezésedre, nem arra kell számolnod, hanem arra,
amivel egész télen fűtesz. Ha pl pb gáz is van a dologban, akkor elenyésző a
különbség.

Fafűtéssel egy télre biztos kell venned vagy 2 tonna fát, az nem tudom, mennyibe
kerül, de biztos nem akad ennyi hulladék. A kertben egyszerűen nem tud annyi
növény teremni évente, ami fedezné a téli fűtésedet. De örömmel venném a
beszámolódat, hogy honnan tudsz szinte ingyen fűtési energiához jutni. Ha
kijársz a közeli erdőbe (van?) fahulladékért, az nem nyerő, mert elkaphatnak. Ha
begyűjtöd a környékről a reklámanyagokat, az jó nagy meló, ezért csak látszólag
olcsó.