[Epitesz-barkacs] levegomelegito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 17., V, 20:10:05 CEST

g.feri  <mekk-elek at freeweb.hu> 2010.10.17. 17:24:54 +2h-kor írta:

> Kedves Mágus!
>
> Köszönöm a választ. Én a mosófolyadék bepermetezését a füstbe valamilyen
> permetező porlasztó végével képzeltem el először. Persze ahhoz
> lehetséges,hogy egy mosógép lúg szivattyúja nem bír elegendő nyomást
> biztosítani. A locsolókanna rózsájánál talán még egy zuhanyrózsa is
> jobb lenne. Vagy lényeges valamiért a porlasztó formája, pl. hogy mennyire
> tölti
> ki a füstgáz csövet?
>
> Google-n találtam:
>
>  http://www.tankonyvtar.hu/konyvek/kornyezettechnika/kornyezettechnika-5-10-
> [...]

az általad adott leírásban szerepel:

ezért a mosófolyadékot tisztítani kell (semlegesítés, nehézfém-eltávolítás).
Kellő tapasztalat
híján még nem beszélhetünk általánosan alkalmazható készülék-és
eljárástípusokról.
A leggyakrabban használt nedvesleválasztók típusait mutatja be az 5.66. ábra.

ezt a cikket  pár éve már olvastam, és megnyugodtam, hogy nyugodtan
kísérletezhetek,
hiszen még a nagyok sem tudják biztosan... :-)

eredetileg 2 - 3 egyenáramúra gondoltam, ehhez 4 - 6 oszlop kellett volna

a mosógépüstbe kb 3 fért el, így lett egy ellenáramú is, meg egy egyenáramú
is,
aztán maradt 2 oszlop, mert T elágazóból csak az ehhez kellő kellett,
és az eredetileg 2méteres oszlopból 1méteres lett, mert az orosz
mosógépszivattyú
csak ezt tudja áthidalni

a mosógépüst meg azért lett, mert ez volt otthon, és ezen már gyárilag volt
alul
van egy szűrővel bélelt kivezetés

no, ezek után, ha mégis jól sikerült az egész, akkor majd meg lehet
ideologizálni :-)