[Epitesz-barkacs] levegomelegito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 18., H, 14:49:53 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.10.18. 12:04:37 +2h-kor írta:

> Nem lehet megfordítani? Tehát a füstgázt nyomni bele a vízbe sok apró
> lyukon?

ha pár pascal ( már SI mértékrendszert hoztam elő :-) )  túlnyomásos
lenne, már nem is meditálnék rajta.

jelenleg 50pascal vákum (5mm vízoszlop) kell a kazánnak
(  pont ekkor egy jó kémény huzata is :-)  )
sajna most nincs olyan centrifugállapátos légszivattyúm,
ami  400celsiust is kibírna,

de köszi az ötletet,
elmeditálok rajta ( egy acéllemez lapát kibírná )

ha jól emlékszem, a polski Fiatban mintha vasanyagból lenne,
elég nagy, és olyan kályhacső méretű torka lenne....
egy jó kis villanymotor kellene akkor hozzá