[Epitesz-barkacs] viztisztito vasas lottyhoz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 18., H, 17:08:51 CEST

vajk fekete wrote:
> a desztvizet egyes kazangyartok egyenesen tiltjak! nem ertem miert,
> de arra tippelek, hogy a desztviz eleg komolyan old olyan dolgokat,
> amit a nemdesztviz kevesbe...

Hát lehet, de akkor a csapvizet kellene gázmentesíteni.

> Magusnak meg egy iszaplevalaszto kellene szerintem.

Nem, az a vízben úszó szarságokat tüntetné csak el. Ha a víz maga nem megy neki
a fémalkatrészeknek, akkor egy erőteljes átmosás, öblítés és persze leeresztés
után desztvízben oldott megfelelő anyagok esetén nem jönne létre további
korrózió.

Az lehet, hogy a natúr desztvizet nem kedvelik, de pl autókba kifejezetten ezt
szokták javasolni, nem?

El tudom képzelni, hogy a fagyállókban is van ilyen inhibítor tulajdonságú
adalék. Tehát ezt is lehetne használni, csak nem kell beállítani mittudomén -15
fokra, fölösleges.