[Epitesz-barkacs] viztisztito vasas lottyhoz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 19., K, 04:32:54 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.10.18. 21:08:04 +1h-kor írta:

> nekem az a flamco clean fajta van. az osszel leeresztettem belole egy liter
> vizet egy muanyag vederbe. az aljan elszortan makos lett, ahogy leulepedett.
> tul
> apro cucc tenyleg nem lett benne.

ivóvíz  vastalanításnál a vízművekben vastalanító medencében lassú áramlás
(majdnem pangó víz) mellett lassan leülepszik, és "dekantálás"
(ez olyan, mint a bort lefejtik a "seprűről") után az ülepített szmötyit
a szemétdombra viszik

RO ketyerében létezni kellene olyannak, ami ezt a mikronos méretet szűrni
tudja
( a 38-250 mikrométer átmérőjű részecskék  )

tényleg, ezekben az RO-s ketyerékben a a 38-250 mikrométer átmérőjű
részecskéket
mi tudja szűrni?