[Epitesz-barkacs] foldi digitalis erdekesseg :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 19., K, 11:09:06 CEST

Beka  <beka63 at freemail.hu> 2010.10.19. 10:15:34 +2h-kor írta:

> Hello Mágus Bérprogram Demo!

> Nekem is ilyen van, bár USB stick amit a PC-be kell dugni.
> Semmi baja egyik Dunának sem! Nálad lesz a hiba.
> Vagy az antenna, vagy a doboz.

ha a scart csatlakozóját kézzel nyomással tartom a doboz hátánál,
akkor már megy az adás, de akkor is a hang és a kép nincs szinkronban

ezek szerint 5adónál a scart más kései tartanak kontaktus, mint a
Duna TV-nél? vagy 5adónál egyel kevesebb láb kell, vagy
a Duna TV-nél egyel több? mert ha a scartos kábel lenne rossz,
akkor mindegyiknél ugyanaz lenne a hiba.

no, megyek vissza a boltba a 72órás  csere miatt kicseréltetem,

az bosszant, hogy ha létezik 100ból 1 sz at r, azt az 1 sz at rt mindig
kifogom :-(