[Epitesz-barkacs] foldi digitalis erdekesseg :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 19., K, 14:32:26 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.10.19. 11:18:08 +2h-kor írta:

> Ez csak véletlen lehet, pl közelebb kerülsz az antennához, és össze tud
> szedni több jelet?

ha közel vagyok, akkor sem lett jobb a jel, pontosabban a hang szép,
a kép szép, ha távol vagyok akkor is, szóval (szerintem nem okozhatna ilyet)

közben megjöttem a lecseréltetett digi ketyerével, ebbe a scart alapjába
érezhetően szorosabban lehetett bedugni,

a 2 problémásból már csak az egyikben volt a "szokásos hiba",
a másikab már kevesebbszer, de a többi 5-ben egyszer sem
és attól voltam-vagyok kiakadva, hogy 1szál videojel és 1szál audiójel
van a scartos dugaszom túlsó végén a videóban, tehát ha a drótom
lenne a hibás,
akkor az összes 7adón jelentkeznie kellene a hibának