[Epitesz-barkacs] foldi digitalis erdekesseg :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 19., K, 16:53:42 CEST

Merlin Power  <pmerlin.ml at gmail.com> 2010.10.19. 15:49:18 +2h-kor írta:

> Valószínű, hogy egy irányból jön, de hogy ez az irány ugyanaz-e, mint a régi
> analógod, azt nem tudom, de érdemes próbálgatnod az irányt.
> A készüléked használati útmutatója is azt írja, hogy: "Tipp: Ha az
> átjátszóállomás helye nem ismert, csatornakeresés után változtasson az
> antennabeállításokon míg eléri a lehető legjobb kép és hangminőséget."

az enyémben ilyet nem találtam, de  igazad van, és ekkor már bejön a
"titkos rendeletek" "háromezres rendeletek"  tárháza,
mert a kisember államérdekből nem tudhatja az átjátszóállomás helyét :-(

a ma kicseréltetett digit. ketyerén most 16:45-kor már a Duna TV jól megy,
és nagyon szép a kép is,

szóval már izgat, hogy délpest szempontjából hol van a titkos átjátszó,
na, majd keresgélek a neten :-)