[Epitesz-barkacs] kazan vizkotlenites

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 19., K, 17:52:01 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.10.19. 17:03:19 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Ma futottam bele abba a problémába, hogy egy cirkóról működő
> padlófűtés rendszerben alig keringett a víz. A szivattyút leszedve
> tele volt darabos vízkővel, ég a fölötte levő csőszakaszból is kijött
> egy maréknyi guzva.
> Okom van feltételezni ezek után, hogy a hőcserélő is tele lehet
> vízkővel. A rajta levő merülőhüvelyben kb. 20 fokkal magasabb
> hőmérsékletet lehet mérni, mint az előremenő vezetékben.
> Gondolom szét kell szedjem az egészet, majd valamivel oldani a
> vízkövet. A kérdés csak az, mivel?
> [...]

első kanyarban a padlófűtési részben ellenirányban
kimosatnám, hogy a padlófűtés egyáltalán használható lesz-e
egyáltalán, ha a cirkót sikerülne megjavítani.

* Vízkő - tippek, ötletek, házipraktikák, tudástár
Ha alumíniumedényen képződött a vízkő, borkősav telített oldatával
szedjük le, úgy, hogy a borkősavat néhány órán át áztassa az edény falát. ...
www.jotudni.hu › Tippek - Tárolt változat

ha sikerülne:
A Sentinel X100 inhibitor megakadályozza a korróziót, a vízkő képződést, a
kazánokban a vízkő okozta zajt. A Sentinel X100 alkalmas régi fűtési
rendszerhez, és alumínium elemeket tartalmazó rendszerekhez.