[Epitesz-barkacs] Elkészült a Hoover-híd

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Okt. 20., Sze, 10:43:56 CEST

Hali!

Szerintem a dolgonak több öszetevője van:

1 - ahol az állam vagy önkjormányzat rendel meg valamit, ott eleve jóval
nagyobb öszegekkel számolhatunk, az érdekeltség hiánya (pontosabban
ellenkező irányú érdekeltség miatt). Ugye nálunk rendszerint több
alvállakozó van egy építkezésben, mint beton.
2 - Gyanítom, hogy a Margitot is olcsóbb lett volna ha lebontják a
pillérekig, és újat raknak a helyére (mint az északi vasúti hídnál).
3 - (Szerintem ez a leglényegesebb) Az amerikaiak baromi hatékonyan tudnak
dolgozni, sem felesleges költségbe, sem felesleges munkába nem verik
magukat.

Szabolcs