[Epitesz-barkacs] Elkészült a Hoover-híd

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 20., Sze, 11:23:02 CEST

Zsolt wrote:

> most olvasom, hogy az amcsiknál egy híd építése csak 22 mrd forint
> míg ez nálunk 40 mrd, sőt csak egy sima felújítás is 30 mrd....

A felújítás az más. A margithídra gondolsz asszem, azt műemléki témának lehet
felfogni. Ha nem lenne ott semmi, csak új hidat kellett volna építeni a helyére,
sokkal olcsóbb lenne. Lebontva és úgy újat már drágább.

Úgy általában meg az lehet a különbség, hogy nálunk nincs megoldva a párt- és
kampánytámogatás, és az összes állami beruházás orrba-szájba van korrumpálva. És
mivel ez egy bejáródott módszer, nem csak ilyen célú a korrupció, hanem egyéni
hasznok is bőven csurrannak.

Biztos egyéb ok is van.

Ez a linken szereplő videó nagyon impozáns. Az elején nem tudtam elképzelni, mi
lesz belőle, persze nem néztem meg odébb, hogy milyen híd is fog épülni.

Na de én is berakok ide egy érdekeset, bár ez max javítás, elektromos
távvezetéké:

http://www.youtube.com/watch?v=6_NEAEGeFIw&feature=fvw