[Epitesz-barkacs] viztisztito vasas lottyhoz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 20., Sze, 17:03:21 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.20. 15:50:43 +2h-kor írta:

> Én meg kannákba gyűjteném a vizet. Pont ilyen kicsit kerestem.

Szivatyús kiviteleknél az automatikus öblítési funkció a pangó víz
kiöblítésére szolgál, amely megakadályozza a baktériumok elszaporodását.
ozmozisviz.hu/kerdes.htm

pangásról még:

az AQUAFILTER-től.  A készülék,  akár napi 200 liter hozammal,
 nyomásrásegítő szivattyúval, a motor szárazon futását megelőző  hálózati
vízhiány érzékelővel,  automata  elektronikus vezérlésű membrán öblítéssel,
elektromágneses vízlezárással,
komputer egységgel.
Automata öblítő funkcióval a legjobb membrán élettartam érhető el. Ez a
funkció a membrán felületéről szivattyú induláskor lemossa a 10nano nagyságú,
leállások utáni pangó vaskolloid szennyeződéseket is, mely hatására az ozmózis
víz minősége folyamatosan a legjobb minőségű
http://www.a-gyal.hu/viztisztito/olcsobb.htm