[Epitesz-barkacs] viztisztito vasas lottyhoz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 20., Sze, 18:43:58 CEST

Zsolt wrote:

> én kb. pont egy évvel pörögtem ugyanebben.
> aztán végül is lebeszéltek az RO szűrőről.
>
> ivóvíznek teljesen felesleges az RO.

Ez igaz, és jogos.

> szénszűrőt most vettem újat, mert már 1 éves és 3m3 vagy fél évet
> mondanak rá, én úgy gondoltam, hogy 3m3 alatt vagyok (éves napi átlag
> kb. 6liter) de mi a fenének cseréljem félévente, hiszen ha már
> tisztított víz áll benne attól nem használódik el, vagy mégis ?

ehhez nem értek, illetve az aktív szén ugye valahogy az óriási felületén köt meg
szennyeződést, az nem szűrő a szó eredeti értelmében. Úgy lehet talán felfogni,
mint a futószalag mellett lévő munkást, aki le kell szedje a szalagról pl a pet
palackok közül a fémet. Na de ha megtelik a konténer, ahova kell dobálnia, akkor
abbahagyja, és megy a fém is tovább.