[Epitesz-barkacs] percenkent 7,3 liter

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 21., Cs, 08:58:36 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.20. 23:53:58 +2h-kor írta:

> Azt lehet tudni, hogy ez naponta mennyibe kerül? Vagy ez még kijön
> kerithulladékból, reklámanyagokból meg ilyesmiből? Ja nem, mert mintha
> szenet
> emlegettél volna, az meg biztos nem hulladékanyag. Szóval kb? (Nem falazok
> köntör, a klímával akarom összevetni, ami neked ott megvan, és kb ennyit tud
> is.)

értem én a klímával való összehasonlítást.

persze pénzért vásárolt fa és szén kiesik ebből az összehasonlításból,
de például pestszentimrén pakuratavak is voltak
( Szemere-telepi pakuratavak , 1955 és 1961 között kilenc pakuratároló
medencét alakítottak ki úgy, hogy a kavicsgödröket mesterséges gátakkal
tavakra osztották, és a szigeteletlen gödrökbe a terület mellett kialakított
iparvágányon bejövő tartálykocsikból beengedték a pakurát.)

mondjuk én pakurára nem kívánnék átállni, mert állítólag felszámolták,
de először az éghető anyagok jönnek (pl. a krumplisütő fáradtolaja is 10ezer
kalóriás)

és csak a legvégén lesz a klímagép használva a konnektorból felvett
1000Wattjával

ja, a jelenlegi égetőhöz kellő 200Wattból 140Wattot az Eurika
mosógépszivattyúja
zabálja fel, ha azt lecserélem valami normálisra, akkor 100Watt alá fog
csökkenni

persze a hungarocell is lesz, de ahogy én láttam a havi 1 x 1m2 -es foltokban
tákolódott ( a hozzám hasonló csóróknál) hőszigeteléseket, legalább
egész falrészeket egyszerre kellene hőszigetelni.

no, szóval lesz valamikor hungarocellezve is...