[Epitesz-barkacs] hoszigeteles eredmenyek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 22., P, 01:29:59 CEST

Balázs Bámer wrote:
> Szervusz Lista!
>
> Most, hogy már kell(ett) fűteni, megvan a 17-18 cm EPS-nek megfelelő
> hőszigetelésünk eredménye: saccra a korábbi fa mennyiség 40-50 %-a
> fogy, szeles időben még kevesebb (azaz régen több kellett). Nem tudom
> jól megmérni, mert csak érzésre tüzelek.

Remélem, vásárolt tüzelőanyag-mennyiségi adataid vannak tavalyról. Idén én
jobbat várok nálatok, mint 50%. Ne feledd, hogy az évszakhoz képest most igen
hűvös van. Most pl itt 1,9 fok van, ez már téli hőfoknak tekinthető. Ugyanakkor
csodásan szikrázóan tiszta az idő, most jöttem meg az éjszakai túrámról, egész
jó hatású volt.

Asszem meg lehet fogadni, hogy gyalogolni jó. Paraméterek előtte: vérnyomás
167/90, cukor 6,5 (a vérnyomás indított útnak, pedig kurvára nem volt kedvem
hozzá), utána meg: 121/88 és 4,7. (Kicsit később 121/84) Táv: 8km,
szintkülönbség kb 100-150m össz.