[Epitesz-barkacs] villanybojler hofokszabalyozo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 22., P, 22:21:42 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.22. 18:03:38 +2h-kor írta:

> Ezeket a csöveket ki kéne cserélni merevfalú valamire, a meleg előremenőt
> célszerűen acélra, rézre, a visszatérő se ártana, ha fém lenne.

igazából "az örökre végleges ideiglenesség" hívévé váltam, merevfalú
lett  a kertislag, mert esetleges ellapulását, megtörését gégecsővel
védem ki, ahol nagyon kell.

A 3/4-es kertislagot a 32-es villanyszerelős gégecsőbe, az 1collost meg a
40-es
gégecsőbe gyömöszölöm be
( úgy találtam ezt ki, hogy a kútba 14méteres csövet kellett volna
leereszteni, de
egyenes acélcsövet nem lehetett lejuttatni, csak 3iránytöréssel, amihez sajnos

slag kellett, és annak az ellapulását a gégecső akadályozza meg )

> Ha tutira nem forrósodik fel sosem, akkor lehet csupa merev pvc, de ez nem
> borítékolható, hiba bármikor lehet.
> Megaztán ha merev, akkor egész jól, megbízhatóan lehet szigetelni.. Akár egy
> réteg kőzetgyapottal, aztán ezt beleilleszteni hungarocell-tömbökbe.

a kertislag 85fokig bírja, tapasztalatom szerint  3 gégecsőben menő slagot
és egy dexionnal megvezetve egy kötegelő sem töri meg

> A kazánt lehet, hogy tisztán kőzetgyapottal kéne szigetelni, de legalább
> tizencentis vastagságban.

> Ez megoldható, de valószínű, hogy nem a kazán akarna lehülni. Neked persze
> oda
> kéne figyelni rá, mert ha leég benne a cucc, attól még a tűztér nyitva
> marad,
> szóval ott áramlik ki a meleg. Alul be a hideg levegő, és fent ki a meleg,
> ami
> már nem is nagyon tartalmaz füstgázokat. Valahogy biztos le lehet automatán
> [...]

köszi, majd  ezeket valahogy megmágusozom

igen, most fogok neki szigetelni