[Epitesz-barkacs] villanybojler hofokszabalyozo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 23., Szo, 14:30:15 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.23. 13:20:50 +2h-kor írta:

> Én ennek a képzelt beépítetlenségnek az oltárán nem áldoznék ennyit
> (energiában). Ha rendesen meg van csinálva, megfelelő átmérőjű, belül sima
> és
> egyenes csövek mennek, akkor lehet, hogy a szivattyú is sokkal kevesebbet
> zabálna, és a hőszigetelés (ami jobb lenne, ha merev és vízhatlan lenne) is
> jobban sikerülne. Ez talán a nagyobb veszteségforrás.

bevallom, már nincsenek vascsöveim, darabolható meg pláne,
réz meg ultrapláne, és ez pedig nagyon-nagyon kísérleti jellegű, és ehhez
még nem kívántam új csövet venni.

viszont annak (utólag már) örültem, hogy a kazán kikerült az épületből

az eredeti terveim alapján a kazán az átvételkorra már a nyárikonyha
kéményére települt volna át, de ez már a múlt...