[Epitesz-barkacs] (hajlakk) pumpa?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 23., Szo, 22:14:31 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2010.10.23. 20:49:03 +2h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Ennél még az is többet fogyaszt. Mi lenne az a folyadék? Amivel

valami ilyesmire gondoltam, de féldecis méretben, és
egymással összekeverhetoek, azaz nincs szükség átállásra olajfajta váltásakor
http://www.naturenergia.hu/olajego/olajego_olajok.htm

a hagyományos nyomásporlasztásos égoktol eltéroen levegoporlasztásos üzemben
muködik,
http://www.naturenergia.hu/olajego/olajego_mukodes.htm
a féldecis mérethez csak arányosan kisebb kompresszor kellene

> próbálkozni lehetne, olyan tintasugaras nyomtatófej, amivel messziről
> feliratoznak. Ilyet használnak pl. kólásüvegek gyártási időpontjához.
> Persze ez sem porlaszt, szerintem ilyen kis mennyiséget nem nagyon
> lehet folyamatosan porlasztani.

mondjuk egy folyamatosan égő tűztérbe be lehetne vele köpködni