[Epitesz-barkacs] faház "alap"

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Okt. 25., H, 12:23:24 CEST

Szia szomszéd!

Nekünk Zebegényben ugyanígy domboldalban, agyagos talajon van a
faházunk, és vannak ajtó zárási problémák. Nálunk úgy néz ki, hogy volt
eredetileg egy alapja a háznak, és elé építettek egy pincét terasszal.
Csak a kettő valahogy nincs jól összekapcsolva, és már az eredeti
tulajnak is minden évben a találkozásnál ledobálta a vakolatot. Nekünk
is, csak mi nem foglalkozunk vele.

Megértem, hogy meg akarod tartani valahogy, egész különleges a
hangulata. Igaz, én már gyerekkorom óta egy pontosan ilyen kis faházat
szerettem volna.

Nálunk a legtöbb gondot az állatok okozzák kicsitől a nagyig, azaz a
hangyától a pelén keresztül a vaddisznóig nagyon sok kárt tesznek.
Egyedül emiatt gondolom, hogy szerencsésebb lenne valami kőház.

Tényleg, nem tudsz valami bevált tetőfedőt a környéken? A kémény mellett
beázunk ha viharos eső van.

Gábor