[Epitesz-barkacs] faház "alap"

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Okt. 25., H, 13:53:54 CEST

nalunk rendelet van ra, hogy a kerites nem lehet asszem 2m-nel magasabb, es
50%-ban atlathatonak kell lennie.

ha engedelykoteles: nyilvan nem kapok engefelyt szabalytalanra, ha meg megis, es
jogeros, akkor ok a hunyok nem en.

ha bejelenteskoteles: bejelentem hogy epiteni fogok egy 3meteres betonfalat.
erdemben nem vizsgaljak, hiszen csak bejelentes. viszont ha birsagolhatnekjuk
van, meg csak setalni sem kell a kornyeken, leulnek az irattarban, lapozgatjak a
bejelenteseket, es ha talalnak egy szabalytalant, akkor kimennek buntetni.

meg bejelentesi kotelezettseg sincs: megepitem a 3m betonkeritest, fingom nincs
a szabalyokrol, csak azt tudom hogy nem kell meg bejelenteni sem. aztan valaki
meglatja akinek nem tetszik, es rossz esetben le is bontatjak.

akkor most melyik volt a jo modszer?

vajk