[Epitesz-barkacs] flexitengely?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 25., H, 14:01:32 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.25. 11:49:42 +2h-kor írta:

> Az az érzésem, hogy ez elég tisztességes nyomatékot jelent. Számolgattam, és
> az
> jött ki, hogy valami 4 centin fel kéne tudjon emelni egy kilót, az nem
> kicsi.
> 1500/60*2pi=157 rad/s a szögsebesség,
> M=P/omega=60/157=0,38Nm, durván tehát 0,04mkp.
>
> Szerintem még egy km-óra bowdennek is sok lenne.

kb 30 - 40 cm távolságra kellene elvinni, és egytengelyűségi gond miatt
kellene, bár a wartburg idejében Hardytárcsa logika is sokat tudott
kiegyenlíteni
és nagy erőt átvinni

a rajz szerinti mórickaábra szerinti zölddel rajzolt motor és egy "tengely"

gondoltam akkus fúrógépre is, de az talán modelljáték lenne
(egyenáramú kefés motor napi 24órában 180 napot nem bírna ki?)